Bestyrelsesmøde d. 23/2-2019

Tilstede. Marianne, Carsten, Cristine, Lars og Ulla
Afbud. James

Ad.1. Aktivitetslistegennemgang.
5 lamper i gård II skal have skiftet pærer. Ullas opgave.
6 nye lamper på plankeværk ved p-pladsen mellem ejendommene
købes hos Elimar, og opsættes af dem.

Der bliver indhentet tilbud på rensning af tagrender på begge
ejendomme.
Asfalt Engmarken eller lapning af huller. Vi får tilbud hjem på begge
dele.

Tilbud på blomsterkasser i gård I indhentes.
Tørrestativ i gård I laves i år.
Stakit ved forhave i gård II, fjernes og der kommer hæk i stedet.
Træer i gård II, skal beskæres.
Thomas, vicevært i gård I, spørges om at udføre følgende opgaver og
få betaling for det. Stolper i forhaver Engmarken fjernes. Flise ved p-
plads i gård I fjernes og jordstykket ved p-plads mellem
ejendommene fræses eller graves med maskine. Plante hæk i
forhaver gård II.

2

Ad.2. Hjemmesiden.
Der indskrives på hjemmesiden om fuger ved vinduer.
Informationsmappen kommer på hjemmesiden. Beboerne i Søvang
I og II opfordres til at tilmelde sig sms-service på hjemmesiden, så
man får besked, når der er nyt på siden.
Ejendommens forsikring lægges på hjemmesiden.
Peter laver facebookgruppe.

Ad.3. Vedtægter.
Vedtægter skal gennemgås inden generalforsamlingen.
Forslag fra ordinær og ekstraordinær generalforsamlingen 2018
skal igen, med på generalforsamling i 2019.
Fællesudgifter. Brev fra DEAS, der fortæller hvad fælles udgifter
dækker. (Carsten har opgaven og spørg DEAS om de kan lave et
papir med disse informationer).

Referent. Ulla Holm

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.