Spring til indhold

Hjælp til lidt af hvert

(Google translation below)

Fællesudgifter, varme, vaskebrikker, kabel-tv

Alt sammen noget, hvor du skal kontakte DEAS.

Forsikringskader

Er der opstået en skade på din lejlighed, pga. vand, kloak eller andet og du tænker, at det er dækket af ejendommes forsikring, kan du anmelde skaden via DEAS.

Varme

Først: Er der varme på de lodrette rør? Hvis nej, så kontakt bestyrelsen. Hvis ja, så er problemet i din lejlighed – formodentlig er det termostaterne. Du kan kontakte MV Ejendomsservice til en fornuftig pris.

Små handymandsopgaver

Har du problemer med termostaterne på radiatorerne, armaturet i køkkenet eller andre småting, der ligger indenfor handymandsområdet? Så kan du kontakte MV Ejendomsservice til en fornuftig pris.


Common expenses, heating, washing machines, cable TV
All in all something where you have to contact DEAS.

Insurance claims
Has there been damage to your apartment due to water, sewage or something else and you think it is covered by property insurance, you can report the damage via DEAS.

Heat
First: Is there heat on the vertical pipes? If no, contact the board. If so, then the problem is in your apartment – presumably the thermostats. You can contact MV Ejendomsservice for a reasonable price.

Small handyman tasks
Do you have problems with the thermostats on the radiators, the fittings in the kitchen or other small things that are within the handyman’s area? Then you can contact MV Ejendomsservice for a reasonable price.